
, 
I 
L. 

\ 
L 

~- -

\ 
, , 
~-

354 

General Westmoreland was brought back to Washington where he became the Chief of the Army. ([d. at 14) 

• • • 
Adams has chronicled that conspiracy with unbelievable detail all the way to General Westmoreland's doorstep. It is for us to go beyond-to find out whether Westmoreland was acting on his own authority or whether, as it seems more likely to me, he was receiving direct authorization or at least encouragement from above. (ld. at 15) (emphasis added) 

In short, the documentary CBS commissioned-and the one they 
got-charged a conspiracy in which General Westmoreland was a principal 
member. 

(2) The production of the Broadcast centered on General West· 
moreland. Editor Ira Klein has stated in an affidavit: "All the way through 
the production process Crile ws (sic) adamant about maintaining West· 
moreland/s presence throughout the show." (Klein affidavit 1f 25; see also JX 
452, an internal CBS memorandum to Zigman-"Caroline should have 
ordered Evening News broadcast of Westie being hung in effigy during his 
trip to Wash. "). 

(3) Crile's memoranda during the preparation of the Broadcast reveal 
its intended thrust. One to Wallace just before General Westmoreland's 
interview: 

Now all you have to do is break General Westmoreland and we have the whole thing aced. (JX 911, p. 24106) 
After the interview, Crile wrote Wallace: 

The interview was a classic .... Now for the reaction. I can't imagine Westie taking this lying down. (JX 505, p. 24660) 
The same day he wrote Collolf: 

The interview went exceptionally well .... In the meantime I think you should be prepared for the possibility of a Westmoreland counter attack. (JX 451, p. 12661) 

( 4) Adams had the following to say about the focus of the Broadcast in 
a letter to Col. Hawkins, sent on January 20, 1982: 

I'd appreciate any comments you have on the documentary. Overall, I think it's reasonably good, but, as I mentioned before, there's a major problem. The documentary seems to pin the rap on General Westmoreland, when it probably belongs higher than that. (JX 380). 



355 

b. The first Three Publications: CBS Morning News, the Full-Page 
Newspaper Advertisements and the Broadcast 

CBS published the publications that form the bases for counts I, II and 
III and pan ofY within a three-day period. On January 21, 1982, Wallace 
and Crile appeared with moderator Diane Sawyer to discuss the Broadcast, 
and on January 22 or 23, 1982, CBS placed full-page advenisements in the 
New York Times, the Washington Post, the Chicago Tribune and the Los 
Angeles Times. On the evening of January 23, 1982, hundreds of CBS 
affiliates aired the Broadcast. There can be no doubt that the publications 
can reasonably be construed as charging General Westmoreland with 
criminal acts as well as dishonest and unethical conduct. The transcripts of 
the publication demonstrate this; the actual visual elements of the two 
television shows are even more clearly directed at General Westmoreland: 

Thus, CBS Morning News showed excerpts from the Broadcast; it 
stated that General Westmoreland "blocked" a repon and ordered a 
"ceiling" on estimates. 

The second of the three contemporaneous publications was the Broad­
cast advenisement which appeared in some papers on January 22, 1982, and 
in the others the day of the Broadcast. The advenisement pictures eight 
figures seated at a table with the word "CONSPIRACY" emblazened across 
its length in the largest lettering contained in the ad. The text briefly 
summarizes the premise of the Broadcast, then asks several questions, 
beginning with "Who lied to us?" The ad continues, "tomorrow night the 
incredible answer ... at last." Thus, the reader is invited to fill in the 
silhouetted figures with names, to be provided shonly, of course, by CBS. 
Those viewers who had previously seen the CBS Morning News segment 
were already able to fill in General Westmoreland's name in answer to the 
question. 

The third contemporaneous publication was the Broadcast itself. De­
fendants contend that ponions of the Broadcast are not defamatory because 
either as a whole, or in individual statements, it is not "of and concerning" 
General Westmoreland, a necessary element of both defamation and false 
light privacy. This claim is utterly frivolous. Even the most cursory review 
of the Broadcast transcript demonstrates not only that General West­
moreland is repeatedly mentioned (some 58 times in the Broadcast) and 
pictured (numerous on-camera interview segments and on all "bumpers"), 
but that defendants charged General Westmoreland directly and indirectly 



i 

, 
L 

l 
l 

356 

with conspiracy to deceive his military and civilian superiors. to suppress and 
alter critical military intelligence prior to the 1968 Tet offensive. and to cover 
up those wrongdoings. 

c. Post-Broadcast Events 

The focus of the publications on General Westmoreland was recog­
nized by both the media and defendants. 

( I) The media reacted understandably. focusing on General West­
moreland. The lead in the Christian Science Monitor story of January 21. 
1982. reads: 

Did top-level US military officials conspire to suppress and alter 
critical intelligence on the enemy during the Vietnam war? 

The charge is made by CBS News correspondent Mike Wallace 
and producer-reponer George Crile in a coming TV repon. They 
say Gen. William Westmoreland gave President Lyndon Johnson 
the inaccurate figures to get him to commit 300.000 additional 
soldiers to the war effort. The general denies the charges. (JX 
783D) 

The lead in the January 21.1982. Washington Post story gave a similar 
account: 

The American military command systematically understated the 
true strength of Vietcong forces during the year before the Tet 
offensive on orders from Gen. William C. Westmoreland. the 
American commander in Vietnam. according to a CBS News 
documentary. (JX 783F) 

A New York Times editorial likewise saw the focus on General 
Westmoreland: 

Even after so many years. General Westmoreland still tries to 
explain away the falsification of intelligence. even to the Com­
mander in Chief. 

William F. Buckley. Jr.. in his syndicated column joined those who 
echoed the Broadcast. For example. in his column which was entitled 
"General Westmoreland's Appalling Conduct" in the Pittsburgh. Pa. Post· 
Gazette: 

The documentary absolutely establishes that Gen. Westmoreland 
for political reasons withheld from the President. probably from 
the Joint Chiefs. from Congress and from the American people. 
information about the enemy which was vital to any sensible 



357 

reordering of one's thoughts toward the war, whether one were 

dove-minded or otherwise. 

(2) On January 26. 1982, Dan Rather on CBS Evening News 

described the Broadcast as making "charges" against General West­

moreland: 

The commander of U.S. forces in Vietnam during the height of 

American involvement there, General William Westmoreland, 

held a news conference in Washington today to refute charges 

made against him in a CBS News broadcast .... 

CBS News, in a statement today, said it stands by the accuracy 

and fairness of the CBS Reports broadcast. The statement added 

that because of the issues involved, CBS News-quote-"will give 

further study to the specific allegations made at the news confer­

ence." (JX 877, p. 57177) 

(3) In the Spring of 1982, Alex Alben, the researcher for the 

Broadcast, told TV Guide's Don Kowet that he felt the Broadcast focused 

heavily and excessively on General Westmoreland: 

We probably could have gone into the White House ... my 

feeling is this wasn't a conspiracy directed by Westmoreland 

up .. " It was a conspiracy directed by Rostow, and the National 

Security staff, with heavy pressure from Johnson to show progress 

down ... in a historical sense I think, you know, by just showing 

one side, our documentary was a, you know, had it out of 

focus ... Not that it didn't, wasn't truthful about what it 

said ... about suppression took place but no, it wasn't generated 

by Westmoreland. 

(4) Executive Producer Howard Stringer told Kowet the same thing: 

I had the sneaking feeling that at the end of the broadcast-I 

always did have the sneaking feeling that Westmoreland would 

cover for somebody else. If Westmoreland was involved in the 

conspiracy, your question is, would he really have the nerve to 

defy Washington? And the chances are there would be a cover-up 

there too. You could go on with that indefinitely. But George is a 

conspiracy thinker. 

(5) On or about May 23, 1982, the May 29-June 4, 1982, issue of TV 

Guide reached the newsstands. It described the Broadcast: 

the program attacked the reputation of Gen. William West­

moreland, the former commander of U.S. military forces in 

Vietnam. The evidence amassed by CBS seemed to prove the 



L 

I 
l_ 

L 
L 

L 

L 

l 

l 

358 

U.S. military's intelligence operation in Vietnam, led by General 
Westmoreland, conspired to deceive President Lyndon Johnson, 
the Congress and the American public. 

There is no evidence of which plaintiff is aware that anyone connected 
with CBS ever challenged this description of the Broadcast prior to the 
institution of this lawsuit by General Westmoreland. 

(6) In a June 1982 letter to Wallace, Crile said: 

the real battle in everyone else's mind is over substance-over that 
TV Guide cover that says we SMEARED Westmoreland. Our 
silence is viewed as an admission of guilt. (PTX 3, p. 37221 ) 

Crile's letter continued: 

What I was saying again is that we produced the documentary 
that CBS News commissioned. Everyone knew that Adams was a 
whistle blower and a nemesis of Westmoreland. (PTX 3, p. 
37221 ) 

d. The Sauter Memorandum. 

( I) Following the publication of the TV Guide piece, CBS embarked 
on a review of how CBS produced the Broadcast. It announced its intended 
review to the press: 

The president of CBS News has launched an exhaustive in­
vestigation into allegations that his network "broke the rules" in 
preparing an unfavorable documentary about Gen. William C. 
Westmoreland. (JX 925, Chicago Tribune 6/10/82) 

See also, e.g., JX 927, Salem 5129/82, Or., Statesman Journal, JX 926, 
Tacoma News Tribune, 5/29/82. 

(2) Bunon Benjamin, the man CBS picked to investigate the Broad­
cast, shared the view that the Broadcast focused on General Westmoreland. 
The Benjamin Repon identified its scope: 

The core of this repon is a point by point examination of the 
charges leveled by TV Guide. But it goes beyond that. It includes 
an examination of the charges made in the January 26; 1982 news 
conference called in Washington by General William C. West­
moreland, commander, U.S. Military Assistance Command, Viet­
nam, from 1964 to 1968. General Westmoreland was joined by 
five of his military and civilian associates from Vietnam. 

The TV Guide's summary of the Broadca:st is quoted in the preceding 
subsection. 



359 

Benjamin's interview with Crile contains the following exchange: 

GC: Westmoreland was not the show. 

BB: He came out as the heavy, George. (PTX 2, p. 26) 

(3) In fact, the Benjamin Report identifies every person appearing on 

the show other than General Westmoreland and General Graham as 

supporting Adams' thesis against his "adversary," General Westmoreland: 

The question must be asked: was this broadcast fair and bal­

anced? 

The role of Sam Adams is pivotal here. If one assumes that he is 

the principal adversary on one side, having leveled the charges, 

and that General Westmoreland is the principal adversary on the 

other side, having to defend against the charges (an argument 

which Bob Chandler, Howard Stringer, and Andrew Lack agree 

with), then the lineup of the broadcast was as follows: 

PRO ADAMS THESIS 

Sam Adams 
Col. Gains Hawkins 

Gen. Joseph McChristian 

Richard McArthur 

George Allen 
Col. George Hamscher 

Col. Russell Cooley 
Joseph Hovey 

Commander James Meacham 

OPPOSED 

Gen. William Westmoreland 

Lt. Gen. Daniel Graham 

That is a 9 to 2 equation. Or, eight supporters for Adams' and one 

for Westmoreland, and that one (Graham) was given 21 seconds 

on screen. 

Measured another way, Westmoreland and Graham spoke for 5 

minutes and 59 seconds. Adams and the eight supporters of the 

premise spoke for 19 minutes and 19 seconds. (PTX 2, pp. 10-11) 

(4) Next, CBS distributed to its affiliates and outside reporters a "press 

release" (Order of April 21, 1983 at 8), commonly known as the Sauter 

Memorandum. The eight-page release mentions General Westmoreland by 

name seven times, referring to "General Westmoreland's January 26, 1982 

news conference about the broadcast": "a letter from General West­

moreland" and whether "a Westmoreland memorandum included within 



I 

I 
L 

i , 
L. 

I 
I 
l . 

r 

I 

L. 

I , 
c. 

l 

L 

360 

these documents would have served to clarify the General's position"; and 
"an individual who lent suppon to General Westmoreland's position." The 
release mentioned no other military officer by name. 

The Sauter Memorandum announced: 

CBS News stands by this broadcast. 

• • • 
Because of this documentation, we suppon the substance of the 
broadcast. 

2. The Applicable Legal Principles 

In order to maintain this action, General Westmoreland must plead and 
prove that the defamatory publications were "of and concerning" him. The 
inquiry into whether a publication refers to a plaintiff is whether: 

the libel designates the plaintiff in such a way as to let those who 
knew him understand that he was the person meant. It is not 
necessary that all the world should understand the libel; it is 
sufficient if those who know the plaintiff can make out that he is 
the person meant. 

Fetler v. Houghton-Mifflin Co., 364 F.2d 650, 651 (2d Cir. 1966); see also, 
e.g., Hicks v. Casablanca Records, 464 F. Supp. 426, 430-31 (S.D.N .Y. 
1978); Ali v. Playgirl, Inc., 447 F. Supp. 723, 726-27 (S.D.N.Y. 1978); 
Negri v. Schering Corp., 333 F. Supp. 101, 103-05 (S.D.N.Y. 1971). 

Whether they can be viewed as reasonably referring to Westmoreland 
is a question of law for this Co un; but whether they, in fact, do refer to him 
is a question for the jury. See, e.g., United Medical Laboratories; Inc. v. 
CBS, 404 F.2d 706, 708 (9th Cir. 1968), cert. denied, 394 U.S. 921 (1969); 
Fetler v. Houqhton-Mifflin Co.: 364 F.2d 650, 653 (2d Cir. 1966); Brayton v. 
Crowell-Collier Publishing Co., 205 F.2d 644 (2d Cir. 1953); Handelman v. 
Hustler Magazine, Inc., 469 F. Supp. 1048 (S.D.N.Y. 1978); Foltz v. News 
Syndicate Co., 114 F. Supp. 599 (S.D.N.Y. 1953). 

In determining whether the four publications at issue in this case are 
actionable, the Coun must examine each one as a whole and all of them 
together in context, and not as a series of isolated incidents. See, e.g., Pierce 
v. Northwestern Mutual Life Insurance Co., ;144 F. Supp. 1098 (D.C.S.C. 
1978); James v. Gannett Co., Inc., 40 N.Y. 2d 415, 386 N.Y.S. 2d 871, 353 
N.E. 2d 834 (1976); Tracy v. Newsday, Inc., 5 N.Y. 2d 134, 182 N.Y.S.2d I, 
155 N.E.2d 853 (1959). Although General Westmoreland is not mentioned 

i , 
i 



361 

in e\(ery passage of each publication or in every act in furtherance of the 
conspiracy. he is portrayed as either being directly involved in or ordering 
each of the acts discussed in the Broadcast and as being responsible for the 
"tragic" consequences of the suppression and deception he ordered. 

Rosenblatt v. Baer. 383 U.S. 75 (1966). likewise establishes that it is up 
to the jury to decide whether the publications were "of and concerning" 
General Westmoreland. Baer sued for libel based on a newspaper column 
that did not mention him by name and merely asked the question. "What 
happened to all the money last year? and every other year?" The Supreme 
Court concluded that the jury would be entitled to find for Baer on the basis 
of extrinsic evidence: 

Were the statement at issue in this' case an explicit charge that the 
Commissioners and Baer or the entire Area management were 
corrupt. we assume without deciding that any member of the 
identified group might recover. The statement itself might be 
sufficient evidence that the attack was specifically directed at each 
individual. Even if a charge and reference were merely implicit. 
as is alleged here. but a plaintiff could show by extrinsic proofs 
that the statement referred to him. it would be no defense to a 
libel suit by one member of an identified group engaged m 
governmental activity that another was also attacked. 

/d. at 81. 

Because the trial had occurred prior to New York Times v. ~·ullivan. the 
Supreme Court remanded for a new trial at 'which the jury could determine. 
after being properly instructed. whether the column was "of and con­
cerning" Baer and whether the defendant published it with actual malice. 
Baer disposes of all of defendants' claims. See also. e.g., Nieman-Marcus v. 
Lait, 13 F.R.D. 311 (S.D.N.Y. 1952) (jury may conclude that publication 
which referred to 9 models and 25 salesmen was of and concerning 
plaintiff); Fawcett Publications, Inc. v. Morris, 377 P. 2d 42. cert. denied, 376 
U.S. 513 (1964) (Okla .• 1962) cert. denied, 376 U.S. 513 \ 1964) (jury may 
conclude that publication which referred to all members of Oklahoma 
University football team was of and concerning plaintiff). 

Just as pictures can supply the identification or "target" for defamatory 
written words, the prior and subsequent specific· and detailed discussions of 
General Westmoreland's role in the suppression and deception scheme 
supply the identification of General Westmoreland in the newspaper 
advertisement. Cj. Regan v. Sullivan, 557 F.2d300 (2d Cir. 1977); 



{ . 

< 

" 

l 

L 

l_ 

I 

L 

I 
L 

L 

362 

Rosenfeld v. Curtis Publishing Co., 163 F.2d 660 (2d Cir. 1947); Peay v. 
Curtis Publishing Co., 78 F. Supp. 305, 306 (D.D.C. 1948); Kent v. City of 
Buffalo, 29 N.Y.2d 818, 327 N.Y.S.2d 653, 277 N.E.2d 669 (1971); Metzger 
v. Dell Publishing Co., 207 Misc. 182, 136 N.Y.S.2d 888 (N.Y. Co. 1955). 
In such cases the writing and pictures must be considered together in their 
entirety. See Martin v. Johnson Publishing Co., 157 N.Y.S.2d 409, 411 
(N.Y. Co. 1956). 

Given the interrelation of the various parts of the Broadcast and the 
interrelation among the three publications between January 21 and 23, 
1982, there is no basis for defendants' claim that a jury would be acting 
unreasonably in concluding they all related to General Westmoreland. 
Defendants argue, in effect, that a jury would be required as a matter of law 
to conclude that the Broadcast said that the transfer of General McChristian 
was a fortuitous act of God that occurred at the precise moment General 
Westmoreland confronted his "dilemma." That is asking too much of 
credulity. Similarly, the advertisement which appeared after CBS Morning 
News and on the same day or the day before the Broadcast, cannot be read 
in a vacuum. Finally, as 18 U.S.c. If 2388 states, those who participate in a 
conspiracy are criminally responsible for acts in furtherance of it. That alone 
would make every allegation in the publication defamatory of General 
Westmoreland. 

The cases defendants cite are inapplicable. Sullivan involved a 
situation in which the advertisement did not mention the plaintiff by name, 
title or office, or even mention the commission on which he served. 
Defendants also argue, citing Sullivan, that the instant case is an attempted 
"personalization of general allegations against governmental operations." 
But CBS Morning News and the Broadcast repeatedly identified General 
Westmoreland by name. They accused him, moreover, of willfully acting 
against the best interests of the Government by deceiving his superiors. The 
fact that General Westmoreland's suit may set the record straight and clear 
the names of other military officers of participating in a conspiracy to lie to 
their superiors is legally irrelevant. There is no "indispensable party" rule 
that requires the class of libel plaintiffs to be coextensive with those injured 
by a false publication. Finally, this is not a "group libel" case, such as 
Schuster v. U.S. News & World Report, Inc., 602 F.2d 850, 854 (8th Cir. 
1979) (article about sellers of Laetrile, numbering in the hundreds); 
Nieman-Marcus v. Lait, I3 F.R.D. 311 (S.D.N.Y. 1952) (reference to 382 
saleswomen) . 



363 

D. Defendants' Remaining Legal Arguments Are Without Merit. 

I. Defendants Are Not Entitled to Any Privilege Based on Neutral or 
Fair Reporting. 

CBS suggests, without detailed supporting argument, that the Broadcast 
is protected by a privilege for "fair comment" or "neutral reportage," citing 
Edwards v. National Audobon Society, 556 F.2d 113 (2d Cir. 1977), cerro 
denied, 434 U.S. 1002 (1979). Such a privilege would protect from liability 
for libel the accurate and disinterested reporting of serious charges made by 
a responsible organization regardless of the validity of the charges. 556 
F.2d at 120. There are at least three reasons why CBS cannot prevail on the 
basis of its claimed privilege for "fair comment" or "neutral reportage." 
First, there is no such privilege under the laws of either New York or South 
Carolina. Hogan v. Herald Co., 84 App. Div. 2d 470, 446 N.Y.S.2d 836 (4th 
Dep't), aff'd, 58 N.Y.2d 630, 458 N.Y.S.2d 538, 444 N.E.2d 1002 ( 1982); 
Hellman v. McCarthy, 10 Med L. Reptr. 1789, 1794 (N.Y. Sup. Ct. 1984); 
Jones V. Sun Publishing Co., 278 S.c. 12, 292 S.E.2d 23 (1982). Second, 
even if a qualified privilege were available, the most that courts would 
require is that a plaintiff prove actual malice, a burden which General 
Westmoreland must already meet due to his status as a public figure. Third, 
there was no neutral reportage. See Cianci v. New Times Pub. Co., 639 F.2d 
54, 68-69 (2d. Cir. 1980); McManus V. Doubleday & Co., 513 F. Supp. 1383 
(S.D.N.Y. 1981). 

2. Defendants Did Not Simply Repeat Previous Charges. 

CBS argues that Westmoreland's action is barred because CBS simply 
republished charges previously made against him and General West­
moreland took no action. This contention is without merit for several 
reasons. First, Sam Adams' prior allegations regarding the order of battle 
debate were directed mainly against the CIA and alleged deception in which 
a wide variety of government officials participated. See, e.g., Adams' article 
in Harper's entitled, "Vietnam Cover-Up: Playing War with Numbers-A 
CIA Conspiracy Against Its Own Intelligence." (JX 340) Defendants cite no 
other claim that General Westmoreland deceived his superiors, including the 
President. Moreover, the allegations of suppression of infiltration data and 
cover-up were original with CBS. Second, a number of the prior publica­
tions, such as Adams' testimony at the Ellsberg trial and before the Pike 
Committee, were apparently protected by an absolute privilege. Third, 
Adams' prior assertion of charges against General Westmoreland, rather 



L 

I 
I 
L~ 

i 
L. 

L 

i 
L 

L _ 

l 

l 
L 
L 

364 

than aiding defendants, demonstrates bias and intent on his. pan and 
establishes knowledge of his position by the other defendants. Hellman v. 
McCarthy, supra. Founh, at his deposition, Wallace acknowledged that at 
the time of the Broadcast, General Westmoreland enjoyed a good reputation 
for honesty and integrity. (Wallace Dep. Tr. 23) 

3. Count V Should Not Be Dismissed. 

Defendants also ask this Coun to dismiss Count V of plaintiff's 
complaint. General Westmoreland alleges in this count that the four 
publications, taken together, invade his personal right of privacy by placing 
him publicly in a "false light," "ponraying him, among other things, as 
dishonest, unethical and ruthless." 

Defendants contend that plaintiff may not maintain a false light privacy 
action because of First Amendment considerations. All the First Amend­
ment requires. however. is that "false light" plaintiffs who are public officials 
or public figures prove Sullivan actual malice in addition to the state law 
elements of their claims. Time, Inc. v. Hill, 385 U.S. 374 (1967). General 
Westmoreland has never disputed this obligation. 

There is no tension between simultaneous counts for defamation and 
false light privacy. See, e.g., Geisler v. Petrocelli, 616 F.2d 636 (2d Cir. 
1980); Afro-American Publishing Co. v. Joffe, 366 F.2d 649 (D.C. Cir. 
1966); Rozhon v. Triangle Publishing, Inc., 230 F.2d 359 (7th Cir. 1956); 
Lorentz v. Westinghouse Electric Corp., 472 F. Supp. 946 (W. D. Pa. 1979); 
Peay v. Curtis Publishing Co., 78 F. Supp. 305 (D.D.C. 1948); See also 
Restatement (Second) of Torts § 652E (1977). Cf Birnbaum v. United 
States 588 F.2d 319. 323-26 (2d Cir. 1978). General Westmoreland is 
entitled to present his case on both theories of recovery to the jury. See, e.g., 
Holmes v. Curtis Publishing Co., 303 F. Supp. 522 (D.S.C. 1969). 



365 

CONCLUSION 

For the reasons set forth above, plaintiff respectfully requests the Court 
to deny defendants' motion to dismiss and for summary judgment and to 
schedule this case for trial before a jury at the earliest available time. 

July 20, 1984 
Very truly yours, 

PATRICIA A. EMBREY 
KATHLEEN A. MCGINN 
JAMES A. MOODY 
ANTHONY S. MURRY 
RICHARD R. RIESE 

Capital Legal Foundation 
700 E Street, S.E. 

Washington, D.C. 20003 

Sachs, Greenebaum & Tayler 
1140 Connecticut Ave., N. W. 

Washington, D.C. 20036 

ROBERT K. RUSKIN 
Herrick, Feinstein 

2 Park Avenue 
New York, NY 10016 

(212) 684-1400 

of counsel 

/s/ DAN M. BURT 

DAN M. BURT 
DAVID M. DORSEN 

(Sachs, Greenebaum & Tayler) 
Capital Legal Foundation 

700 E Street, S.E. 
Washington, D.C. 20003 

(202) 546-5533 

Attorneys for Plaintiff, 
General William C. Westmoreland 


